Egyelőre minden idők egyik legdrámaibb közösségi médiás bukásának tűnik a Meta legújabb szolgáltatása, a Threads.
Az Európában egyelőre nem elérhető, Twitter-klónnak szánt Threads a július eleji elindulását követően öt napon belül elérte a 100 millió regisztrált felhasználót, de megtartani nem tudta azokat, a csúcshoz képest augusztus elejére már 82 százalékkal csökkent a napi látogatóinak száma – írta az
Origo.
Ez nem volt sokkoló annak fényében, hogy a gyárkapun fejvesztett tempóban kitolt szolgáltatásban teljesen alapvető funkciók sem voltak megtalálhatóak, plusz csak mobilappokon át volt elérhető. A hiányzó funkciókat gyorsan próbálja implementálni a Meta, az elmúlt két hónapban több hiányosságot is pótolt, emellett pedig Mark Zuckerberg nagy reményeket fűzött a böngészős felületéhez, hátha a számítógépekről való használhatóság képes lesz visszavonzani a gyorsan inaktívvá vált felhasználókat.
A Similarweb adatai szerint újból csúnyán
csalódnia kellett a Meta alapítójának, az augusztus második felében elérhetővé vált böngészős felület semmilyen említésre méltó változást nem hozott. Az adatok alapján javarészt olyanok használják, akik mobilappon át is böngészik a Threads-et, a forgalmának második legnagyobb részét pedig látszólag a böngészős felületre csak kíváncsiságból ránézők adják.