A világszínvonalú technológia, informatikai háttér lehetővé teszi, hogy a jövőben folyamatosan újabb és újabb összetett szolgáltatások kerülhessenek a mobilbankba.
Dinamikusan nő a mobilbank használata a K&H Banknál, már 560 ezren használják a szolgáltatást, számuk 2020 óta megduplázódott - ismertette Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. Számításaik szerint a mobilbankot felhasználók száma a közeljövőben tovább bővül, ahogy a napi szintű használat aránya is.
Ezekre a növekvő igényekre reagálva a K&H Bank megújítja mobilbank alkalmazását, amely további, új funkciókkal bővül, az alkalmazást működtető informatikai rendszer alapjaiban megújul. A szükséges beruházás többmilliárdos ráfordítást igényelt, jelentős részét a bank innovációs keretéből fedezte.
Németh Balázs kiemelte: a világszínvonalú technológia, informatikai háttér lehetővé teszi, hogy a jövőben folyamatosan újabb és újabb összetett szolgáltatások kerülhessenek a mobilbankba. Ennek köszönhetően a K&H bankkártyáit mind az öt globális pénzügyi szolgáltató elektronikus pénztárcájába lehet digitalizálni. A mobilbankot eddig is használó ügyfeleknek nincs teendőjük, az applikáció automatikusan frissül.
Az eddig használt alkalmazást még 2013-ban vezették be, ezt bővítették az azonnali átutalással, vagy különböző hitelekkel, befektetési szolgáltatásokkal, biztosításokkal. A korábbi alkalmazás hatvan különböző funkcióval rendelkezett, a július közepétől bevezetett új app funkcióit 3-4 év alatt jelentősen kibővítik.
A felhasználók szívesen használják a mobilbankot, az alkalmazásba beépített Kate digitális személyes asszisztenshez már 200 ezer ügyfél fordult. Mintegy 20 millió tranzakciót bonyolítottak éves szinten az az alkalmazásban, a számlanyitás 60 százaléka már online történik.