Dr. Kulja András sebész rezidens dohányprevenciós kampánya négy videóval négymilliós elérést ért el a közösségi oldalon.
Tipikus példa arra, hogy a közösségi oldalak bizony igencsak hasznosak tudnak lenni. Dr. Kulja András sebész rezidens betegedukációs tartalmakat gyárt a TikTokra, csatornája pedig elképesztően népszerű lett. Sokan miatta fordulnak orvoshoz a problémáikkal.
Mielőtt elindította volna csatornáját, csak annyit tudott a TikTokról, hogy ott vicces-táncos videók vannak. A sebész rezidens viszont tudatosan regisztrált, azzal a céllal, hogy elkészíthesse saját, betegedukációs tartalmait.
Ezekben különböző betegségekről, eljárásokról, tévhitekről beszél a követőinek, és a kommentelők által kért témákat is igyekszik megválaszolni egy-egy videójában – számolt be az
RTL. Váratlanul viszont nagyot robbant a csatornája.
"Igyekszem a saját gondolataimat megjeleníteni és saját képi világgal dolgozni" - mesélte Dr. Kulja András, majd hozzátette, hogy a dohányprevenciós kampányra a legbüszkébb: itt négy videóval négymilliós elérése lett.
„Aminek nagyon örülök, ha valaki azt írja, hogy a videóm hatására ment el szűrővizsgálatra, tette le a cigit, vagy esetleg életmódot váltott. Ezek után érzem azt, hogy van értelme ezt csinálni” - mondta. A kollégái kezdetben szkeptikusok voltak, de ma már pozitív visszajelzéseket kap tőlük.