Az új eszközzel valódi modellek segítségével képesek megmutatni azt, hogy miként nézne ki a ruha, ha felpróbálná a vásárló.
A Google egy új „virtuális próbafülke” eszközt indított a keresőben, amely segít az online módon ruhákat vásárlóknak abban, hogy vásárlás előtt megnézzék, megfelelő-e számukra egy-egy ruhadarab. A funkciót egyelőre női ruhákkal vezették be az Egyesült Államokban.
Az új eszközzel valódi modellek segítségével képesek megmutatni azt, hogy miként nézne ki a ruha, ha felpróbálná a vásárló. A mesterséges intelligencia azt is vissza tudja adni, hogy miként tapad, nyúlik a ruha, illetve hogyan alakulnak ki a ráncok és árnyékok a különböző pózokban lévő valódi modelleken.
A teszthez XXS–4XL méretű embereket választottak ki, akik különböző bőrtónussal, testalkattal, etnikummal és hajtípussal rendelkeznek.