A koronavírus-járvány kellőképpen megváltoztatta a mindennapjainkat, ezzel együtt a vásárlási szokásainkat is. A kijárási korlátozás bevezetésével megnőtt az online leadott rendelések száma - számolt be Pintér Róbert. A Reacty Digital KFT. üzletfejlesztési igazgatója az Egyenlítő - Home Office adásában ismertette azt a felmérést, amelyben a válaszadók nagy része arra voksolt, hogy az online élelmiszer-rendelést is ki fogja próbálni.
A kijárási korlátozás bevezetésével megszaporodott az online leadott rendelések száma. Méghozzá annyival, hogy egy idő után túlterhelté váltak a rendszerek. A vásárlás korábban közösségi élménynek számított, a karantén alatt viszont sokan az online vásárlást választották, hogy elkerüljék a tömeget.
Az emberek Magyarországon úgy gondolkodnak, hogy belföldről, magyar oldalról rendelni szinte teljesen biztonságos. Az online vásárlás gerincét azok a 40 év körüliek adják, akik egyszerre több személyről is gondoskodnak. Tisztán látszik az is, hogy már a 40 év felettiek is egyre nyitottabbak erre a szolgáltatásra.
A Pintér Róberttel készült teljes beszélgetés itt visszanézhető: